Selecteer een pagina

Garantie en klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sunprobiotica.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Adres

SÛN is een merk van:
Magna Frisia Probiotics B.V.

Postadres:
Postbus 197
9250 AD Burgum

Vestigingsadres:
Jachtfjilt 11
9255 JL Tietjerk

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

         

© Magna Frisia Probiotics 2022 | Design & beheer: IDEA 2
De waardering van sunprobiotica.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.9/10 gebaseerd op 14 reviews.
×

Hallo!

Stel hier uw vragen via Whatsapp, wij reageren doorgaans binnen enkele minuten. Wij zijn beschikbaar tussen 08:00 en 18:00.

× Chat via Whatsapp